Dik yürümekte bi sorun yaşamadım ama yattığım yerde olduğum gibi kalıyordum, oturuyorsam da yerimden kalkmak için hep biri elimden tutuyordu 1 hafta sürdü bu. Yanma hala oluyor 3. Haftaya girdim. O sersemlik hissi için de sade granül kahve önerebilirim beni çok iyi toparlıyordu 🌸 Merak etme herkes zorlanıyor bende bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim