Oğlum 20.5 aylık ek gıdanın başından beri yemekle arası yok malesef 🥲 bu aralar daha da yemiyor belki dişten birazcık biraz da seçiyor. Yayla çorbası, makarna, pilav bazen köfte başka yediği bir şey yok. Kahvaltıda da peynir zeytin falan yemez omlet, pankek, krep onları da bi kaç parça yiyip bırakıyor. Memeyi kesmeyi düşünüyorum yine çok seçici yemese de belki miktar olarak biraz daha yer diye düşünüyorum su da çok fazla içmiyor aslında gündüz sadece uykuya geçerken emiyor bir de gece uykusuna geçerken emiyor. Gece bi kaç defa kalkıyor. Sizce kessem yer mi memeyi kesince Bebeklerinizin iştahı yerine geldi mi?