Bugün oğlum 18. Ay aşısı oldu iki bacaktan hemşire bacağını tutmamı istedi tuttum ancak çok sıkmadım mi bilmiyorum geri çekti oğlum bacağını sonra eşime tutturdum öbür bacağına yaparken normalde yanında yardımcı hemşire olurdu tutardı bende canı yanmasın diye sıkamadım sanırım çok neyse saat 2 buçuk gibi oldu aşıyı eve geldik bir şeyi yoktu gayet yürüdü oynadı ama akşam 7den sonra bacağı aksamaya başladı bacağını tutup durdu ağrı başladı sanırım sonra çok ağladı yürümek istemedi bacağı hareket ettikçe acıdı hemşireyi aradık aşı yaparken bacağı hareket ettirdiği için bi kaç gün acır çok ağlıyosa ağrı kesici verin dedi verdim keşke düzgün tutsaydım😣 şimdi uyutmaya çalışıyorum umarım uyur var mı başına gelen