Kızlar oğlum 4 ay 10 günlük 4.ay atağını yaşayana kadar beni yormayan bir bebekti gece
Yine sık uyanırdı ama 2-3-4 saate bir şuan saat başı uyanıyor neyse uyutuyorum tam yatağa giriyorum üstümü örtüyorum tekrar mızmızlanmaya başlıyor uykuya geçemiyor bir türlü saat başı uyanıyor bugün mesela gündüz sözde 3 uyku yaptı uykuları yarım saati geçmedi 9 da uyuttum akşam uykusu 9:07 de ayağımdan bıraktım 9.25 de uyandı gittim tekrar salladım uyudu ayağımdan bıraktım salona geçtim kamerayı açmamla uyanmış yine şuan yine ayağımda sallıyorum bırakmayacağım artık çok yoruldum uyku eğitimi alacağım ama 5.5 aylık olmasını bekliyorum ne eşimle vakit geçirebiliyorum ne köpeğimle ne evimle gündüz de ayağımdan bıraktığım gibi uyanıyor Baybay night damla görüyorum sürekli tamamen bitkiselmiş 4 ay da kullanılır mı işe yarar mı uykuya geçişinde kolaylaştırır mı