Bebeğime 5 aylıkken ek gıdaya başlattım. 2 aydır kabız. Verdiğim her seye dikkat etmeme ragmen asla düzelmedi. Gun icinde kayisi erik püresi armut elma vs veriyorum. Parca parca zorlanarak yapıyor. Doktor probiyotik verdi ama o da bir işe yaramadı. Yoğurdu bile kestim belki alerjiktir diye ama düzelmedi. Ne yapacağımı bilemiyorum ben artik.