Oğlum bir senedir çişini tuvalete yapıyor fakat kaka sorununu bir türlü çözemedik, klozet aldım ona belki daha rahat eder yapar diye ama korkuyorum diyor korkulmayacak birşey olduğunu anlatıyorum oturuyor klozete ama tutuyor tuvaletini yapmıyor bezle diyor ağlıyor bezlemeyecegimi soyluyorum yine de yapmıyor tutuyor kabız olacak hasta olacak diye korkuyorum ne yapmalıyım sizce? İkna edemiyorum hiç bir şekilde