gulzey0 Merhaba anneler bebeğim yaklaşık 2 aylık. Eskişehirde özel hastaneler de ilgili bilgili sorularımıza cevap verebilecek. İletişim ve ulaşım konusunda sorun yaşatmayacak doktor önerir misiniz
ckader gulzey0 ümit vişnelik Naim ay ben memnun kaldım. Yeğenimin doktoruydu bir kez misafir olarak gittik.
gkcmr Fatih Özgen i ben de çok duydum eskiden arkadaşlar da götürürdü sanırım iyi bi doktor.ben Elif Ana’ya Mehmet Kuşku’ya gidiyorum memnunum açıkçası.
[silindi] tgb0208 merhaba, evet. Hem çok ilgili hem de bir sorun olduğunda saat kaç olursa olsun ulaşabilirsiniz yardımcı olur