NariNariKiminYari SooMin hayırlı olsuun💖 yıllardır burda olup pembiş kalbi olmayan bir ben kaldım sanırım 🫠
NariNariKiminYari SooMin hemen gelsin senin kalbinde pembiş pembiş gezin sende 💞 Ben hiç aktif olamıyorum bu aralar 🥺
merkursavascisi_06 SooMin kaç gönderi olması gerekiyooo ben şartları sağlıyo muyum hiç farkında değilim teşekkür edeeriim😍🥹
SooMin merkursavascisi_06 Evet sağlıyorsun 🥹 seni hep görüyordum şans eseri fark ettim bende Naime hanıma da mesaj atmamız gerekiyormuş öyle yapabilirsin
merkursavascisi_06 SooMin benim aklımda niyeyse 15 k diye kalmış hiç farkında değildim ya teşekkürler tekrardan🥰
SooMin NariNariKiminYari Bende bi ara hiç yoktum birden pembe kalpli çevrem oldu onlarla konuşa konuşa peşlerine takıldım ama sen halledersin kısa vakitte beraber gezelim pembiş pembiş 💓
NariNariKiminYari SooMin müsait olduğumda bizim aile kaoslarından bir post açayım da tamamlayayım pembiş kalbimi malum kocamın sülalesi dur durak bilmiyor 🫠