Bebeğim 8 ay 6 günlük. Uzun zamandır aşina olduğu bir kaç oyuncağı, bizim ellerimiz, kendi eli hariç ağzına götürdüğü şey yok. Her şeye dokunmak istemiyor. Alıştırmak amacıyla ben farklı şeyler vermeye çalışıyrlım ellerini havaya kaldırıp yumruk yapıp kendini geriye atıyor. Ek gıda sürecinde de hiç bir şeye dokınmak istemiyor. Ağlıyor. Ek gıda da iyi gitmiyor zaten. Duyusal hassasiyetimix var. Sizde böyle bir şey oldu mu? Nasıl geliştirebiliriz bu durumu