Oğlum 33 aylık 10 gün önce tuvalet eğitimine başladık ilk gün haliyle kaçırmayla geçti ikinci gün yarı yarıya kaçırma ve tuvalete yapma 3. Günden sonra her şey güzel gidiyordu çişi gelince söylüyor gece ve gündüz uykuları sorunsuzdu dün anneannesine gitmiştik öğleye kadar her şey normaldi uyutup dışarı çıktım uyurken altına yapmamış uyanınca annem gel çiş yapalım demiş annem gelip yaptıracak demiş beni beklemiş geldim tam yaptırıcakken altına yaptı öğleden sonra ne olduysa sürekli altına yapıp öyle anne çiş geldi diyor gündüz uykusundan altına yapıp öyle uyanmış ben yanında değildim babası vardı sürekli altına yaptı kaçırma demiyorum artık bu bildiğiniz altına yapmak niye böyle oldu aranızda bu durumu yaşayan var mı annelerim 🥺