Kozlar oğlumun temmuzda 3 yaş doğum gününü kutlayacağım. Palyaço çağıracağım. Pastasını da yaptıracağım ama organizasyon tutmam gerekir mi? Yoksa gerek yok mu ?
Bu arada su altı deniz canlıları teması doğum günü konsepti düşünüyorum. Hediyelik olarak ne dağıtabilirim?
Ve İstanbul’da palyaço ve Maskot için bildiğiniz yerler var mı?
Not: Yargılayacak olan varsa dönem içi kutlama kabul edilmiyor zaten okulda. Her ailenin durumu bir olmadığı için. Sadece Yaz okulunda kabul ediliyor. Yaz okulunda herkes bu tarz kutlama yapıyor. Önden belirteyim de boş yere yargılanmayayım.