Merhaba arkadaşlar bebeğimin 2 ayı bitmek üzere fakat hala rota aşısı konusunda karar veremedik. Zaten bebeğim gazlı bir bebek bir de aşıyla birlikte daha çok ağrısı olur mu ? Bu aşıyı yaptırıp yan etkilerini yaşayanlar var mı aranızda ? Kafam çok karışık bilgi verir misiniz yani yaptırmalı mıyım yoksa bulaşmamak riskini göze alarak yaptırmamalı mıyım