kdkdkj Kızlar 2 yaşında kızım için çelik suluk alacağım. Malum havalar ısınıyor o yüzden termos özelliği de olsun en azından 2-3 saat soğuk yada sıcak tutsun, bir de aşırı su akıtmasın istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız markalar var mı?