ebruli91 7,5 ay önce erken doğum yaptım.Bugun kan tahlili yaptım tsh 0,001 serbest T3 7 ,t4 ise 2 de idi.Serbest T3 ust deger olan 4 dün uzerinde Tsh ise çok düşük, bu dogum sonrasi normal mi?Benim tiroid sorunum yoktu.
Karakiz1 ebruli91 Kalıcı olabiliyor benim kaşdı mesela 4 yıl önce doğum yaptın ömür boyuda ilac kullanıcam inşallah sizin gecer
Alpimkalbimm ebruli91 daha öncesinde tiroit yüksekliği yaşadım geçmişti. Hamilelikte sorun olmadı doğumdan sonra sizin degerlerinizdeydi yeniden çıktı. Duzenli ilaç kullanıyorum 2 yıl kadar kullanacakmışım şu an düzeldi ama düşük doz devam.
ebruli91 Karakiz1 alerjim vardi dogumda geçti ilactan kurtuldum derken tekrar bisey olsun istemiyorum ya insallah kalici değildir,size de gecmis olsun,kalici olma ihtimali varmış, peki siz hamgi ayda tahlil yapmistiniz ve sonra ne kadar beklediniz duzelir diye ?
Karakiz1 ebruli91 Benim hamileliğimde başladı dogumdan sonra kontrol ettirdim her ay usg ultrason cektirdim ve kalıcı dedi bana doktor öyle hatırlıyorum
ebruli91 Alpimkalbimm çok geçmiş olsun benim ne oncesi ne hamileyken boyle birsey yoktu endokrine sevketti dahiliye umarim gecicidir benimki de
Alpimkalbimm ebruli91 kadinlarda 30 yaş üstü çok görünüyor ülkemizde olmayan çok azdir demişti endokrin doktoru. Geçmiş olsun
ebruli91 aslgrs çok sevindim umarim geçer benimki de,benim de t3 yuksek hizli çalışıyor dedi doktor ama ona bakarsak benim cok kilo vermem lazim,o da yok ayni kilom
Elfkck Merhaba maalesef benimde trioit sorunum hamilelikte çıktı 4 yıldırda devam ediyor . Şimdide erkek tipi saç dökülmem başladı . Sanırım trioitden dolayı endokrine yönlendirdiler prolaktinde yüksek çıktı trioitden kaynaklı olabilir . Muhakkak doktora gittiğinde şikayetlerini belir . Ya bu trioit için genetik diyende var bizde anne baba tarafındada var . İnstada şey yazmışlardı aile soy geçmişinde susturulmuş kadınlar varsa bir sonraki nesilde trioit sorunu oluşur falan tabikii nr kadar doğru bilinmez 😂
ebruli91 Elfkck benim saç dökülmem kaynaklı gittim D vitamini eksiktir dedim en düşük 30 benim 35 çıktı ama tiroit bana surpriz oldu .hafif arada kalp çarpıntısı oluyordu dedim demir vs düşmüştür onlar gayet iyi oyle yorulma’terleme şikayetim yok.hafif boğaz agrim ve az da kulaga ceneye vuran ağrı var üşüttüm mu bilmiyorum ’agzimi açıp vaktim aynadan kırmızı olmuş sebep nedir bilmiyorum yqrin endokrine randevu düşürmeye calısıcam
baharkeremserra ebruli91 Benim hamileliğimde birak yüksekti 2 bebeğimdede ilaç kullandım çok düşük doz doğumdan sonra sizin gibi çok düşük çıktı sonra bi kaç ay sonra normale döndü