Merhaba kızlar oğlum 2,5 yaşında denge bisikleti almayı düşünüyorum globber ebeveyn kontrollü bisikleti var sürebiliyor pedallarıyla ama ben denge bisikleti almak istiyorum çünkü büyük bisikletli çocuklardan görüp istiyorum diyor sürekli decatlondan denedik biner binmez bunun pedalları nerde diye sordu sonra gösterince sürmeye çalıştı 😊 eşimde çok kullanışsız bir şey çocuk bile nerde pedalı diye soruyor pedalsız bisiklet mi olur instagram şişirmesi diyor kullanan var mı memnun olan artısı eksisi nedir merak ediyorum