Canoglum72 Merhaba sevgili anneler bebeğim 7 aylık oldu ve daha oturamıyor çevrede herkes birşey söylüyor bu durum canımı çok sıkıyor sizce normal mi daha oturamıyor olması bide hiç emzirmedim bebeğimi maalefes genetik olarak ailemizde meme ucu yok bir kaç ay işte az birşey pompaladım sadece anne sütü almadığından olabilir mi
miracveannesi Canoglum72 alakası yok benimki 7 aylık kalkıp sıralıyor her bebek farklı ve ilk günden mama içiyor öyle kaliteli mamaalrda değil yani oturamamasi flan gayet normal arkadaşininki 10 aylık oturamiyor hiç canınızı sıkmayn bebiş biraz tembel olabilir birazda bu günlerin keyfini çıkarın bdaha bu zamanlar gelmyck uzulmeyn
MerwrZeyneb Canoglum72 öyle düşünmeyin bende sadece iki ay emzirdim oda zar zor sütüm yoktu kızım 8 aylık ve daha yeni yeni kendi oturmaya başladı üzülmeyin daha küçük alışacaktır.
ayyuce_ Canoglum72 anne sütüyle alakası yok canım bende emziremedim ama benim bebeğim de 7 ay 6 günlük emekliyor,destek alıp ayağa kalkıyor. Kuzenim bebeğini emziriyor 11 aylık ama hala emekleme yok dedi. Burnunun üstüne gelip ağlamaya başlıyormuş. Genetik olabilir bende erken yürümüşüm, babası da öyle, endişe edilecek bişey yok konuşulanlara aldırma. Benim bebeğime de hiperaktif diyorlar 🙄
GameProMom Anne sütü ile oturamamasının alakası olduğunu düşünmüyorum , her bebeğin gelişimi farklıdır , kimi 5 ayda kimi 10. Ayda oturur, bence kimseyi dinleyip canınızı sıkmayın , elbet oturcak emekliycek yürüycek annesi er yada geç 🥰
Canoglum72 GameProMom bende bebeğin yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum ama kaynanam her aldığında hamur bebek bu çocuk çok tembel gibi can sıkıcı şeyler söylüyor sanki ben iyi bakamamışım gibi
Htckync GameProMom her bebeğin gelişimi farklı büyük kızım 11 aylıkken emekledi diş cikardi. 18 aylıkken yürümeye başladı. Napaydim zorlami yuruyecektim cok canımı sıktılar zamaninda
Canoglum72 miracveannesi herkes bebeğim hakkında birşey diyor eşimde etki altında kalıyor bizim bebek niye oturmuyor yürümüyor diye süt vermediğin için diyor bende çok üzülüyorum bu duruma
miracveannesi Canoglum72 oy ya kyamam hayır öyle düşünme bebiş tembel demekki hepsini gelişimi çok farklı🤗
GameProMom Canoglum72 ay bu kaynanaların çok bilmişliği 😡 moralinizi bozmayın benim arkadaşımın çocuğu 8buçuk aylık yeni yeni oturmaya başlıyor , doktor bi gelişim geriliği olmadığını , sık karşılaşılan bi durum olduğunu söylemiş
elmalikurabiye Canoglum72 esinizde kv nizde cahil. Arastirma yok doltora sorma yok bi acip makale falan okumak yok anca konusuyolar. Anne sutuyle alakasi yok. Kac aylik olduguyla alakasi yok. Hic emeklemeden yuruyen bebekler var.. Sizi suclamalari tamamen sacmalik. Buna musaade etmeyin. Bu omur boyu boyle.gider gibi gorunuyor..
2lokummannesiii Canoglum72 9.ayda oturmazsa sıkıntı kabul ediyorlar daha zamanın var annesi sürekli otuttur desteksiz de bırak devrilsin
GoGirl Canoglum72 daha zamani olabilir ama bence doktora danismakta fayda var destekli oturamiyorsa ama bunun anne sutu alamamasiyla hic ilgisi yok bunun icin hic canini skma ver cevaplarini
Canoglum72 deletedmom247 insanın bebeği en hassas noktası oluyormuş ona bir laf edince elinde değil çok üzülüyorum
T-24 Canoglum72 benim oğlumda 11 aylık ve kendi başına oturamıyor devriliyor 8 aylıkken farkettik ve doktora gittik araştırmada hala her şey devamlı tahliller flan ama 9 aya kadar yolu var oturmasında eğer ondan sonra oturamazsa sıkıntı
Reyhanbal Canoglum72 bebeğini yaftalamalarına izin verme. Her bebek aynı olucak diye bişey yok. Kafana takma duyma kimseyi sinir oluyorum şu mahalle dedikoducularına 😡😡
elmaliturta Canoglum72 hayır canım kızım sadece anne sütü alıyordu 8 ayı geçmiş ti oturunca pıt düşüyordu
Myagz Canoglum72 anne sütüyle alakası yok evet her bebek de kendine özeldir ama oturmak emeklemek gibi bişey değil bazı bebekler hiç emeklemese de oluyor o şart değil ama oturmak nörolojik açıdan bi kriter yani altıncı ayda destekli oturması lazımdı bi görünün doktora destekli de mi oturmuyor
Deletedmom56 Myagz bu yorumu çevremdeki herkese okumak istiyorum. Kızım 8 aylık emeklemiyor mu daha diye diye beynimi yediler teşekkür ederim🥰