Merhaba arkadaşlar ben hamileyken sigarayı ilk aylar içtim sonrasında azaltarak bıraktım şimdi de ilk haftalar içmedim ama sonrasında 2 3 günde bir yada bir günde bir yarım içmeye başladım aslında bıraktım ama niye böyle oldu anlamadım emziriyoeum da bırakan var mı zararını çok iyi biliyorum hiçte içmek istemiyorum nerdeyse hiç içmiyorum ama arada bir gün istiyor canım bırakan var mı bana bi yöntem söyleyin taöemen kesip atmak istiyorum