Kaardelen 00998 Benimde nadiren de olsa böyle geciktiği oluyor. Tedirgin olup test yapıyorum negatif görünce rahatlıyorum. Olabiliyor bu tarz şeyler. İçiniz rahat etmiyorsa kan verin.
asaftosunannes 00998 hemen bir soğan ikiye bölün bir bardak su ile kaynatın için ılık ılık akşama hemen olursunuz ya da maydonoz limon kürünü yapın o da hemen getiriyor
balbyrk 00998 heralde bu ay herkes gecikmiş ya ben de 5 gün geciktim sonradan oldum. Olur olmaz da koşarak spiral taktırdım bu korku bana yetti🥲
talhannannesi 00998 bende beş gündür olmuyorum 2 gün önce test yaptım bişey yoktu yarın kan vereceğim sonucu bekleyemem birde test yaparım
00998 talhannannesi herkesin ki geçikmiş 4 tane test yaptım hepsi negatif 1 hafta daha bekleyip kadın doğuma gideceğim bende