oglusannesii Kızlar merhaba biliyorum linçlemeyin 6 aydan itibaren başlanır genelde ek gıda ama bir kadını takip ediyorum oğlu 3 aylık kaşık maması veriyor bebek bunu yutabilir mi ya ?
ay_adengunes oglusannesii doğduğu andan itibaren verseymiş, iyice şaşırdılar. Allahtan sosyal medya kullanmıyorum kafayı yerdim yoksa 😀
acimavi oglusannesii ek gıdaya başlama dönemi yutmak ile ilgili değil aslında, bağırsak gelişimi ile ilgili. Eğer fenomen falansa takibi bırakın bence, cahil insanlar yanlış örnekten başka bir şey değil
hunilimomy oglusannesii verilmez lütfen herkes kendi çocuğundan sorumlu bosverin siz doğrusunu bildiğiniz şeyi yapın doktor önerisiyle
oglusannesii organikirmik ben yapayım demedim gördüğüm için merak ettim bana da yanlış geldi açıkçası
oglusannesii ay_adengunes ahahah gördüm şok oldum bana çok gereksiz geldi veren var mı diye merak ettim açıkçası
ay_adengunes oglusannesii çok küçük canım ya bide kaşık mamaların içeriği zaten temiz değil. Bebeğim yarın 5 aylık olacak 6. Ayında başlayacağız ek gıdaya
oglusannesii hunilimomy elbette öyle yapacağım sadece bendeki merak 🥰 bana da yanlış geldi bu şekilde veren var mı diye merak ettim
accountant oglusannesii 8 aylık ama kaşık maması vermedim vermeyi düşünmüyorum kavanoz mamada 2 kez verdim o da mecburdum uzun yolda maması dökülmüştü mecburdum. 3 aylık bebek çok küçük bir de daha destekli bile yeni oturmaya başlamıştır çok erken büyük ihtimal reklam peşindedir o yediren kişi
Retzja Kaşık maması hiç bir yaştaki bebeğe verilmemeli bana göre, 3 aylık ne demek. Millet iyice şaşırdı yeminle.