Prensesannesiii26 Rumeysa34 canım arkasında tarifi oluyor ama tarif bir çorba kasesi dolusu oluyor ilk zamanla bunu zaten yiyemez ve sende yedirme hepsini zaten çok ağır gelir bu tarifi dörde bölüp yapabilirsin bir ay sonra ikiye bölüp yaparsın içine piştikten sonra zeytinyağını mutlaka koy pişirerek yapılıyor zaten suyunu bir tık fazla koyki kabız olmasın
Rumeysa34 Prensesannesiii26 ilk önce kendi sütümle veriyorım ki biberona alışsın diye yinede fayda etmiyor ki canım benim
Prensesannesiii26 Rumeysa34 rabbim kolaylık versin o zaman canım şırınga kaşık böyle dene birde yemezse yapacak bişey yok bide ilaç kasigi oluyor kaşık kabul ediyorsa ondan da alabilirsin
Jelibon Rumeysa34 Canım kalkma sebebi büyük ihtimal açlık değil. Alışkanlıktan kalkıyorlar. O yüzden gece yedirip yatırsan da kalkar büyük ihtimal.
sadiyeaslan ben kaşık mamalarında bebelac kaşık mamalarından veriyorum, bunların içinde süt ve tahıllar var. hem doyurucu hemde besleyici