Ben 2 sene önce yaptırdım. Sizin gibi çok korktuğum için tam 1 sene erteledim, en sonunda içim rahat etsin diye gittim. Masaya yatar yatmaz ağlamaya başladım zaten. Doktorum sağ olsun o kadar rahatlattı ki beni, işlemi yaparken full sohbet ederek kafamı dağıttı. Artı yaptığı her bir işlemi de tek tek anlatarak bilgilendirdi. Çok hafif bir ağrı hissettim ama asla korktuğum gibi olmadı. Sonrasında da 1 hafta kadar hafif lekelenmeler oldu ama sonra geçti, hiç bir ağrı sızı olmadı sonrasında. Çıkışta alışverişe gittiğimi hatırlıyorum. Lütfen siz de içinizi ferah tutun, pozitif düşünerek gidin. Eminim ki, kolposkopi de sonuçlar da tertemiz çıkacak.