Kızlar benim hipofiz adenomum var doktorum kesinlikle hormonlu korunma yöntemleri yasak dedi normalde prezervatif+geri çekilme ile korunuyoruz , bugün doktora gittiğimde gebe kalırsan riskli olur dedi spiral bakır tak dedi ama onda da çok kanamaa oluyor diye duymuştum adetim de aşırı düzenli değil