Acu_ yukarda bi arkadaş da yazmış, sıyırma aparatı var diye. Başka marka alsan bile ona dikkat et. Sıyırma aparatı olmazsa sürekli kaşıkla falan kenarlarını toplamak zorunda kalcaksın yani makine başındasın, ne anladım o işten başında bekleyene kadar kendim yaparım :) ama sıyırma aparatı kenarları sürekli toplaya toplaya geliyor örn. Ben bulaşık toplarken o kenarda kek, hamur vs yapıyor kendi kendine ☺️