Kızımın siyahlaşmış dişleri vardı ama ağrıyor falan demediği için ben götürmedim ne de olsa süt dilleri dökülecek diye. Neyse bir ay önce bi dişinden rahatsız olduğunu söyledi ve pedodonti ye götürdüm. Yani şok olduk tüm dişler çürük dedi doktor. 3 diş tedavi edildi 6 diş var daha. Çıkmakta olan diş bile çürümeye başlamış. Ben 2 yaşa kadar nerdeyse aburcubur vermedim ama ne yumurta ne süt ne peynir tüketmiyor ondan mı oldu acaba, bebekken de çok yemezdi. Bu kalsiyumu takviye olarak alamazmı, doktora sordum oda sebebini bilemiyorum dedi. Çocuk doktoru mu bilir acaba. Cidden çok taktım kafaya. Bu kadar çürümesi normalmi