Beraninannesii ya hani o zaman arastirmistim ne gibi belirtileri var diye,teri cok tuzlu oluyormus,surekli balgam uretiyormus kalin bi sekilde,yagli kaka diyor onu hic anlamadim nasil oluyor yagli,bakiyorum evet burnu surekli olarak tikaniyor ama alerji dedi doktorun biri,icim icimi de yiyor her grip oldugunda acaba oyle miydi ki gercekten diye