sdm30_ Merhaba Hanımlar. Bu doğum izni neden resmi gazetede yayınlanmıyor yaaa .12 Kasımda doğum yaptım açıklamalara göre yararlanabiliyorum inşallah bir aksilik çıkmaz da tez zamanda yayınlanır. 4 gözle bekliyorum 😇
Asyaveannesi04 sdm30_ Kendi çıkarlarına olsaydı sabahına yayınlanırdı resmi gazete de emin ol. Bende bekliyorum ama hala ve hala gelmedi
kubra_aa 26 Aralık da doğum yaptım. 4 haftadır rapor alıyorum cidden beklemekten de sıkıldım. Bir şeyi de tam yapsalar keşke