Bugün bebeğime rota aşısı yaptırdık sağlık ocağında hemşire ağızdan verirken ilki bebeğimin ağzının kenarından aktı gerisini verebildi. ama kafama takıldı biraz akmasında sorun olurmu yani keşke hiç akmadan verebilseydi. Hem pahalı bir aşı hemde insan ister bebek hepsini alsın