2_surpriz_yumurta01 Sorum başlıkta çocuğunuz yemek yemediği zaman zorla mı yediriyorsunuz yoksa yemiyor diye bırakıyor musunuz?
Hiilyuss 2_surpriz_yumurta01 ah ah bu dertten en çok ben yandım😂 oglum 35 aylık ve 12.5 kilo bildiö bileli zorla yemek yediriyorum ağlaya ağlaya. Artık canıma tak etti ve dedim ki tamam oglum yeme. Son 1 aydır yemegi getiriyorum yok be tokum derse geri kaldırıyorum. Zorladıgım dönemlerde kusuyordu coxuk istemediği için. Şuan kusmalar bitti. Ve yaval yavas da yemeye basladı sanki
balkizlar 2_surpriz_yumurta01 hiç yedirmedim zorla yedirdiğim tek şey antibiyotik o da saatli olduğu için başka bir şey için zorlamam
2_surpriz_yumurta01 Benimkiler zaten zorla yiyor mesela hiç sofraya oturmazlar gezerek yerler ben dolaşıyorum peşlerinde yesinler diye
Asyaveannesi04 2_surpriz_yumurta01 Hiç zorlamadım bebekken bile acıktığında meme verdim hep, arkadaşlarım aşırı pimpirikli bu konu da bazen akışına bırakmak gerek
myavocado 2_surpriz_yumurta01 Bırakıyorum 🤷🏼♀️ Zorla yedirerek iyice yemek olayından soğutmak istemiyorum
birtutamorgu 2_surpriz_yumurta01 benimkide asla yemez siringayla çorba verirdim ve çok ayirr doktora gittim doktor kızdı yemiyorsa bırakacaksın aciktigini bilecek açlıktan kimse ölmez ama senin böyle zorladigin bagrdigin kizdigin asla aklından çıkmaz dedi
2_surpriz_yumurta01 birtutamorgu ne yalan söyleyeyim bazen bağırıyorum sinirimden 5 dakikalık iş 2 saate çıkıyor
birtutamorgu 2_surpriz_yumurta01 işte bende yapıyordum doktor açlıktan ölmez ama bağırdığını unutmaz yemek ona öyle hissettirir dedi bende doğru buldum bıraktım artık teklif etmiyorum kendi diyordu kahvaltı da 1 hafta sadece sucuk yediğini 1 hafta sadece labne yediğin biliyorum ne istiyosa onu ver dedi öyle yaptım TV unitesinede kuruyemiş koyuyorum sevdiği gidip gelip yer
myavocado 2_surpriz_yumurta01 kaç aylık acaba 12-13 ay civarı oğlumun da çok azdı kilo alımı neredeyse hiç. Dönem dönem hareketlenmeleri, boy atmaları ile de ilgili olabiliyor
yagmurum12 2_surpriz_yumurta01 asla zorla yedirmem.. Bıraktığı yerde bırakırım.. Hiç yemek istemezse kaldırırm.. Onun için iştahsız olan günlerini rahat atlatıyorum, alışkanlık haline gelmiyor
2_surpriz_yumurta01 Vicdan azabından ölecem bir atlatsaydım bu günleri daha küçükler biri 2 buçuk diğeri 1 buçuk yaşında
love_momy Zorlar yemek yedırılmez karnı acıkırsa gelir yer bizimle oturup yer yemezse diğer ögüne kadar bekler açlıktan ölmez acıktıgını bilir güzelce yer kalkar