kirpapatyasi19 Oglum 35 aylik tuvalete alistircam dun basladim 20 dakkada bir oturtturdum laziml8ga surekli sordum cis varmi diye bu gun 2 gundeyiz devam bakalim siz nasil alistirdiniz
Hiilyuss kirpapatyasi19 sürekli sormadım kendi ilk etapta hep altına yaptı sonra yarısını yaptı yarısını tuttu derken öğrendi. Bir de tuvalette çişini yaprken tut bırak tut bırak yaptırıyordum ki ordaki kasların farkında olsun nasıl tutabildiğini anlasın diye 😂
balkizlar kirpapatyasi19 ben hiç oturtmadım o şekilde zaten İnatçıydı da oturmazdı da.. ilk gün kendisi hep üzerine yaptı yarım saatte bir yapıyordu sonra fark etti tutmaya başladı dört 5 saat tutmaya başladı bu sefer sıkışıp haber veriyordu o şekilde öğrendi