Çatımız var güzelce paketleyip yukarıya kaldırdım , yıpranmıs olanları kumbaraya attım .
Zaten kızımın fazla kıyafeti yoktu yeğenlerimin bebeklik kıyafetlerini falan almıstım , büyüyünce geri verdim . Yürüteç , mama sandalyesi, puset bebek arabası da çatıda ..