Esiaaaannesi oğlumun poposunda ve kolunun bi yerinde vardı cumartesi cildiyeye götürdüm. Doktor kuruluk egzaması dedi. Her gün duş yaptırıyorsanız şampuanı haftada 1 yapın 2 yaşına kadar,zaten kirlenmiyorlar. 2 yaştan sonra haftada 2 kere şampuanlayın yoksa cildi kuruyor dedi. Sadece suyla duş yaptırın, duştan sonra vücut yağı ya da nemlendirici sürmeyin dedi. Kortizonlu bir krem verdi bize