zarifhanims ben size kendi yaptığım tarifi vereyim 🌸
Şerbet için;
2 su bardağı su
1.5 su bardağı şeker
5 dakika kaynatıp soğumaya alıyoruz.
Hamur için;
200gr tereyağı
2 yumurta
1 çay bardağı bardağı pudra şekeri
Yarım çay bardağı irmik
2 dolu yemek kaşığı kakao
1’er pk. kabartma tozu ve vanilin
2-3 su bardağı un ( kontrollü ekleyin)
170 derece fırında 30 dakika pişirdikten sonra ilk sıcağı geçince soğuk şerbet ile buluşturabilirsiniz.
Afiyet olsun ♥️