1pamuk_ hira0502 tarih bitti, coğrafya bitti, Türkçe bitti, vatandaşlık ve matematik yarı oldu onlar bir türlü bitmiyor ,🤦🏻♀️
BongomyaPrensi kabakcekirdegi hayır sadece pegemden çözdüm denemeyi de pegemden çözdüm tabiki bu sonuç ilk deneme sonra ne olur bilmiyorum belki daha da düşecek netlerim 🙃
kabakcekirdegi BongomyaPrensi engin hocanın soru bankası bana biraz zor geldi ben yunus hocadan dinliyorum onu rahat çözüyorum ama enginde zorlanıyorum o yüzden merak ettim acaba hoca mı değiştirsem diye
BongomyaPrensi hira0502 inşallah ben çok memnun kaldım hatta temelden anlatıyor ve hiç sıkılmadan izledim. İzledikten sonra aydınlandım çoğu konuda bilgi sahibi oldum mesela genel kültürü aşırı iyi adamin 😁 her gün başka bir şey öğreniyorsun 🙃 Benim en korktuğum kısım matematik korkulu rüyam resmen nasıl olucak bilmiyorum bazı konuları tam öğrendim diyorum soru gelince sar başa anlamamışim diyorum 😬
hira0502 BongomyaPrensi öf matematik benimde aynı ya. Hele şimdi problemlere geldim sayı problemleri var. Bir sürü farklı farklı formülleri var. Onları akılda tutup her sorunun formülünü ayırt etmek çok zor oluyor. Bu aralar ara verdim matematiğe valla.
1pamuk_ hira0502 erken başlamıştım düzenli çalıştım ama matematik bitmiyor 😁 nasip inşallah emeklerimizin karşılığını alırız
BongomyaPrensi hira0502 benim 10 net hedefim var ona göre belli başlı konuları halletmek niyetim ama o bile zorluyor o yüzden tarih, coğrafya, Türkçe ve vatandaşlığa bol bol önem veriyorum en azından onlari fule yakın yaparsam matematiğin açığıni kapatır
BongomyaPrensi kabakcekirdegi ünite sonu test koymuş ya oradaki sorular çok zordu o yüzden ben engin hocanın kitabını almak istemedim. Ordan bile çok belli zor olduğu, Pegemden çözüyorum pegem yaninda kolay kalıyor ve soruları gerçekten kaliteli
Gul-42 hira0502 ay ramazan hoca asırı uzun anlatıyor yaa ben celal hocadan dınlıyorum suan kanunı donemındeyım
hira0502 BongomyaPrensi bende matematikte öyle yaptım canım 10-15 net getirecek konulara bakıyorum yoksa diğer türlü konular bitse bile pekismeyecek. Matematige bi iki yıl önce başlamak gerekiyormuş 1 yıl yetmiyor gerçekten ya da sağlam bir temelin olacak
UrbanMom hira0502 herkesin değişiyor valla ama sansa üniversite okurken matematik yoktu tarih vardı 😂 uzatmalı bitti kendisi o yuzden
BongomyaPrensi hira0502 matematik gerçekten öyle bir ders. Benim yenelim de yoktu tıpkı senin gibi, yani biri yanında anlaticak özel hoca gibi başka türlü kendin anlayabilecegin bir ders değil yada benim açımdan öyle bilmiyorum 😬 İnşallah diğer derlserle açığı kapatırız ❤️
hira0502 BongomyaPrensi inşallah canım ya zamanda çok az kaldı. Bi an önce bitsin istiyorum ama bir yandan da zaman dursun daha çok çalışayım istiyorum 😢😢
BongomyaPrensi hira0502 bende senden 20 gün sonra gireceğim 25 Ekim’de bende aynıyım hem bi an önce bitsin gitsin istiyorum bi yandan da daha çalışmadım Allah’ım zaman ver diyorum 🙈😬 hakkımızda hayırlısı olsun ❤️
BongomyaPrensi hira0502 bu arada söyledim mi bilmiyorum ama ben bi siteden fotokopi kitap almıştım baya iyi geldi malum artan maliyetlerle başa çıkamıyoruz bende böyle çözüm buldum 🙃👀 Limon kitap kırtasiye olarak geçiyor ismi gogleye yazınca çıkıyor baya kitap çeşidi var ve çok uygun ❤️