hira0502 hastalıkla uğraşıyorum, Nisan ayında misafirim vardı baya yorucuydu üstüne hastalık çok kötü geçiyor. Masaya oturdum ama çalışıcak mecalim yok Nisan ayında tarih konularını bitirip vatandaşliga başlamayı düşünüyordum ama olmadı. Bomboş geçti bu hafta da öyle geçicek gibi duruyor. Coğrafya bitti ama tekrar etmem lazım. Bu kafayla nasıl olucak bilmiyorum biraz motivasyon atım üzerime 🥺🥺