nazlicanq Kızlar bebişim 1 aylık ilk haftalar iki kere fototerapi aldık doktor zamanla azalacak dedi dün yine 13 çıktı ama kilo alımı bez sayısı çok çok iyi başına gelen var mı çocuğumun yüzü resmen sarı ne zaman geçer bu
gzdnrr4 nazlicanq bizimde öyleydi 2 aylıkken bile değeri 8 di tabiki bazı tahliller yaptılar USG ile baktılar sorun olmayınca tehlikeli bir sarılık değil dediler geçti zamanla
aysegullyz nazlicanq biz cok uzun yasadik degerleri 20 falandi hastaneye yatti mavi ışın vs anca 13e dusurebildiler. Ben sadece emziriyordum bu yeterli gelmiyordu diye dusundum sagim yaptim falan derken duzelmedi sonra mamaya basladik mama cok hizli duzeltti toparladi kilosu falanda cok iyi degildi ama hem kilosunu toparladi hem sariligi gecti
damladll nazlicanq bizim de 2 kez yoğun bakımda fototerapi aldı sonra kontrol de 14 geldi tekrar bakmadılar bile. Ama idrar kan gibi bir sürü testler yapılıp normal çıkmıştı size de yapılmıştır. Onlar normal olduktan sonra çocuğumun renginin düzelmesi 3 ayı buldu.
balkizlar nazlicanq biz de yaşadık aynısını inşallah kan testinde bir sıkıntı çıkmazsa kafanıza takmayın yavaş yavaş geçiyor benim kızımın da 2.5 ay civarı geçti… bir aylıkken verdiğimiz testlerde bir sıkıntı olmayınca zamana bıraktık evet yüzünün sarı olması biraz can sıkıcı ama zamanla geçiyor dert etmeyin..
nazlicanq gzdnrr4 biz de dün 5 tüp kan verdik anne sütü ve kakasına da bakılacak ama o kadar yıprattı ki bu süreç