problemi jenny willy ile çözmüşken bir gece ansızın 3 defa taşması ile yine sıkıntılı günlere geri döndük. 15 aylık. 14 kilo 83 cm erkek. bezi dolu olmasa bile üst yanlardan sızıyor. cırtlarını da iyi bağlıyorum. 6 numara kullanıyoruz. bi dönem primada da yaşamıştık bez değişikliği yapınca çözülmüştü. denemediğim kalmadı diyebilirim. şimdi tekrardan prima alacağım ama külot bez alsam daha mı iyi olur? 6 mı 7 mi alayım beden kararsızım. oğlum kilolu değil aslında ama yapılı. help me anacım help meee.