Merhaba,
3 yaşındaki oğlumda duyusal hassasiyet olduğundan şüpheleniyordum. Ancak son zamanlarda sanırım emin oldum. Şöyle ki; doğduğundan beri sürekli saçımı tutma eğilimde. Saçımı tutmadan uyuyamaz. Kızdığında, üzüldüğünde, korktuğumda vs hep saçımı tutar. Tutmasına izin vermezsem sinirlenir. Bazı yiyecekleri asla yemez. Yumuşak ve ağızda dağılan yiyecekler. Mesela yoğurt. Hiç bir şekilde yemiyor. Es kaza yerse ağlayarak tükürüyor. Ağız kenarına bir şey bulaşırsa silene kadar hayat duruyor. Çok rahatsız oluyor. Banyo yapmayı, özellikle saçının ıslanmasını hiç sevmiyor. Tüm bunlar zamanla iyiye gider diye düşünerek bir aksiyon almadım. Ancak 4 ay önce tuvalet eğitimi vermiş olmamıza rağmen, hala ara ara altına kaçırmaya başladı (özellikle kakasını). Kakasının geldiğini anlamıyor gibi. Bedensel farkındalığı da biraz düşük zaten genel olarak. Yürürken sağa sola sık çarpar.
Benzer durum yaşayan anneler var mı? Nasıl üstesinden geldiniz? Ergoterapi işe yarıyor mu? Bilgi ve fikir paylaşırsanız çok memnun olurum