Dhmi Bugün 2 aylık aşısı olduk sağlık ocağında hemşire belki ateşi çıkabilir dedi sizin bebeklerde ciktimi?
Deletedmom388 Dhmi Her bebek farklı,kızımda aşılar ateş yapmamıştı. siz 2 saatte bir ateşini kontrol edin👍🏻
Ebruea Dhmi bizde çıkmıştı 38.2 yi görmüştüm çok zor geçmişti 2. Ay aşısı 🤦♀️ her bebekte aynı olmuyor takip edin
aybukemom Dhmi bizde geçen hafta yaptık aşıyo .ateşi çıktı yatmadan önce bir çay kaşığı calpol verdim birde sabaha doğru verdim bidaha çıkmadı ama çok dikkat et bu süreçte bağışıklıkları çok zayıflatıyor bu verem aşısı .
Dhmi Ebrudefne- huzursuz bizde olduk aşıdan sonra çok ağladı ve uykuya dalamıyor sanırım ağrısi var allah yardım etsin yavrularimiza