Gündüzleri dönüyordu sürekli kontrol ediyordum ama şimdi geceleri de uyanınca dönmeye başladı bi uyandım beşiğin kenarına kadar gelmiş yüzüstü bi kolu park beşiğin filesine girmişti ağlamıyor da kafayı yedim gece korkudan kenarları dolgulu olan reflü yatağında koydum zaten uyumadı da muhtemelen 4.ay atağı artık bize de uğramıs napicam kenarlarını yastıkla battaniyeyle desteklemek tehlikeli olur mu dönünce kafasını yatağına gömüyor