Selam kızlar şimdi sizin de fikrinizi almak istiyorum Sedef iğneleri için önce emzirmeyi birakmam gerekti burada yazmıştım cumadan beri aptamil biberonla deniyorum ama oğlum istemiyor ağlıyordu falan çünkü tanımıyor biberonu bende alıştırmak için hem meme hem biberon deniyordum bi iki kere biberonu tuttu içti ama dün ve bugün yine istemedi ama sorun şu an memeyi de istemiyor gibi yada bana mı öyle geliyor bilmiyorum dili sürekli disarda elini yalıyor yada bi oyuncak eline alırsa yalıyor acaba iki aylık tanıma amaçlı mı yapıyor hersey tesadüf mü yoksa aç mı anlamıyorum çünkü memeye de dilini cikariyor yitiyor gibi tam olarak sorunu çözmedim çocuğun kafası karisti yada bilmiyorum sizce meme reddi mi yapıyor