Merhaba herkese.. yüzlerce diyet postu var ama bir yerde tıkanıyor . Ben de post açmıştım bu sayede 5 kiloya yakın verdim 3 haftada. Buraya yazdıkça motive oldum kendimi sorumlu hissettim. 4-5 gün kadar ara vermiştim farklı bir şehre
(Urfa🤤) gezmeye gitmiştik. Tahmin edersiniz ki kebaplar ciğerler havada uçuştu 😬 şimdi tekrar kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Burada hep birlikte ilerlersek çok daha kolay oluyor. Var mısınız benimle birlikte bu zayıflayamaya 💃. 80.2 ile başlamıştım. 3 hafta sonunda 75.9 u görmüştüm. Bu pazartesi 77.1 geldim. Kurbana kadar 72 olmak istiyorum.. Yediklerimi de paylaşacağım. Kimler benimle birlikte 🥰🥰