Merhabalar 13 günlük bebeğim var emiyor ama tam boşaltım yapamıyor lansınoh gpgus pompası kullanıyorum oda tam cekım gucu yetmıyor elımle sagım yapınca sutum akıyor gogusum buyuk diyemi cekmıyor acaba diye dusunuyorum bılemedım oyuzden hastane tıpı arayısına gırdım aranızda kullanan memnun kalan önericek biri varmı?