meloni Ya dün sütümü kaynattım koydum dolaba soğuk şekilde ama yoğurt gibi olmuş yoğurtlu kaşık bile koymadım halbuki içine peynir çökelek tarzı bişi yapayım diyorum ama nasıl yapılır bilen var mı ya da başka nasıl değerlendirebilirim?
Niyesordunbucevabi meloni kaynatıp içine yarım bardak sirke koyun kaynatmaya devam edin lorlar toplanmaya başlayınca temiz tülbente süzün lor oluyor üstüne ağırlık koyarsanız taze peynir oluyor