balli_cilek aile arasında yapıyorduk genelde benim tc ile yapılıyordu. Bazen haberim olmadan abim kullanıyormuş, bi kere babam için kullanmış abim 🤦🏽♀️ telefoncuya gittim tarife değiştireceğim olmuyor bi kere kullandım diyorum sonra abimi aradım işte kendime ve babama kullandım dedi ve ben yararlanamamıştım 🤦🏽♀️😡 neyse ki yaşım geçti artık kullanamıyor ama her an oğlumun tc’sini bilse yapabilir gibi 🤣🤣🤣 arkadaşım da emekliler için bi tarife kullanıyor babaannesinin Tc’si ile yaptırmış