brsl yazdıklarınızın tamamen aynısını yaşıyorum. 10 gibi uyuturduk 3 gibi falan kalkar sonra sabaha karşı kalkardı uykumu yine alabiliyordum. Şimdi gece 1,5-2 saatte bir kalkıyor sürekli memede olmak istiyor. Elleri sürekli yüzünde uyandırıyor birde artı olarak gazımız var ağlayınca susturmak çok zor oluyor. Ne yapıcağımı bilmiyorum ne zaman geçicek diye bekliyorum sadece tükenmiş gibi hissediyorum uyku yok bişey yok..