Ben de oyuncaklardan ziyade eğitici materyaller ve kitapları aldım daha çok , henüz doğmamıştı almaya başladığımda şimdi sekiz aylık oldu yavaş yavaş bazı şeyleri çıkarmaya başladım iyi ki de almışım gerçekten çok faydalı ,
Eşim gördüğünde de çok mutlu oluyor ne ara aldın bunları ne güzel şeymiş bunlar diyor 🤭 gelen misafirler biz daha fazla oynuyoruz diyorlar 🤣 onun dışında oyuncak almayı düşünmüyorum daha çok zekasına ve motor (ince /kaba) geliştirecek hayal dünyasını geliştirecek şeyler almayı düşünüyorum , hani bazı anne&babalar var ya her önüne geleni alırlar mesela peluş oyuncaklardan 20 tane vardır gibi öyle düşünmüyorum ama tabii çocuğun ne isteyeceğini bilemeyeceğim zamanla bu fikrim değişebilir bilemiyorum