6 ay 3 günlüğüz ek gıdaya başladık ek gıda almadan önce de inanılmaz bi kasılması var çok ıkınıyo uykusu oldu halde ıkınark uyanıyo ve daha uyumuyo ağlayarak kaka yapmaya çalışıyo kakası öncekiler gibi sulu değil artık yeşil nokto nokta oluyo doktora gittik bişeh demedi ama bişeye de bakmadı ztn usg fln istemedi çok sinirliyim bebeğim çok huysuz gün içinde doktkr dişten olur dedi ama emin değilm