ipekduru7 çok geçmiş olsun. oğlum 5 gündür alerjik bronşit oldu, son 2 gündürde grip gibi oldu burnu bi tıkalı bir açık, inanılmaz öksürüğü vardı. İlk günden beri buhar makinesi açık gece uyurken, yakasına sabah ve uyurken 2şer damla Coldmix damlatıyorum, serum fizyolojik dolaba koydum günde 3-4 kere nebülle veriyorum soğuk soğuk. Ayvalı, kekikli, karanfilli, ballı ıhlamur içiriyorum. Sarımsak kürü yaptım. Bide uyurken gece odaya soğana karanfil batırıyorum. 3. Gün öksürüğü çok azaldı. Geceleri rahat uyumaya başladı 🙏🏻