Kızlar günlerdir foruma adam akıllı giremiyorum hatta uygulamanın kendisinden foruma asla giremiyorum şu anda chromedan açtım yorumu öyle yapabiliyorum bu nedir ya ha bire sunucu doğrulama gibi şeyler yazıyor kabak tadı verdi artık uygulamayı sildim indirdim yine aynı