belizberil3009 Maaş kaybınız yok , 8 günlük farkı almışsınız . Ücretsiz izni bozmak için de ilçe milli eğitime dilekçe veriyorsunuz ama yaparlar mı bilmem, Aralık çok kısa , çünkü onların inisiyatifinde olan bir durum . Çalıştığım okulda arkadaşım bir ay ücretsiz izin kullandıktan sonra tekrar başlama yapmıştı .